Asellaa Merhaba 2 aylık bebegim var cildi cok kuru ve hassas ne yapacağımı bilmiyorum doktora götürdüm nemlendirici kremleri loste yapip verdi lo roche diye bi krem sürüyorum suan ama bir işe yaramıyor gibi ne yapacağımı şaşırdım
Miraaa123 Asellaa benim kızımın da öyleydi mustela almıştım bende günde bi kaç kere sürerdim öyle öyle kendine geldi