Bı erkek doktor var hemen girişte zaten ona doğum sonra ilk ay kontrolüne gittik memnun kalmıştık ama başka tavsiyeyle Medicana da Ayşe çoban a başladık ama o doktor beyi onerebilirim bayan olanı asla önermiyorum doğumdan sonra çok eğlenceli biseymis gibi odaya geldiğinde bebeğimi aglatip aglatip gülüyordu