Ezgiasya 8 ay 11 günlük benimki de öyle daha dişi de yok diştir diye düşünüyorum o yüzden ona karşı sakin olmaya çalışıyorum canım benim sinirim onu etkiler diye :/ geçicek bu günler öyle düşünelim güzel düşünelim sukunetimizi koruyalım yazık onlara kimbilir ne dertleri varki böyle ağlıyorlar :(