14 yaşında yegenimizdr lupus tanısı koyuldu şuanda Bursa’da götürdüğümz doktr çocuk romotoloji alanında dünyada 7 Türkiye’de 1. Sırada fakat yegenimin şikayetleri olduğunda gittiğimizde sanki hiç bir bilgisi yokmus gbi şaşkın bir şekilde tepsi veriyor anlam veremediğini söylüyor galiba birincilik degilde işini iyi yapmak önemli. Bize verdiği bilgiler i kadar ürkütücü ki çocuğun anne babasi çocuğumuz ellerimizden kayıp gidecek diye ağlıyorlar benim kendi babamın yıllardır kullandığı kortizonu verdiler çocuğa. Fakat doktr hem verip hemde bu ilaç organlarını iflas ettirecek diyor