Fatma_100 bizde aynı öyleyiz valla testte yapıldı süt yumurta domates. Bişey çıkmadı doktor alerji maması deneyelim dedim 2 tane denedik vanilya şurubuyla içmedi. Hala daha kusuyo. Şuan normal evolvia antikolik maması içiyor. Yine gazlı yine kusuyo 5 aylık olucak. Bende yoruldum huzursuz hep uyumuyor adam akıllı