Ekvatoral Aryabebek14 bizim doktorumuz da altı aylık olmadan oturmayın dedi. Altı ay olmadan ara da sırada mecburen kucağımd oturur pozisyonda duruyordu.
Aryabebek14 Ekvatoral Zor gerçekten yA belli hiç bir cevabı yok anladığım kadarıyla doktorlar bile farklı şeyler söylüyor. Bende kendi doktorumuza soracağım o şekilde ilerleriz artık napalım 🤎
Aryabebek14 Dedimolabilir maşallah ne güzel 🥰 bende araştırdığım kadarıyla 4.6 ay arasında destekli sonrası içinde desteksiz oturabilir bebekler diyordu işte anneler ayrı ayrı bir şey diyince insanın kafası karışıyor
Dedimolabilir Aryabebek14 tam da oyle canim bende gun icinde az az oturttum şükür kendisi alisti sonra 🥰🥰
Miraaa123 Aryabebek14 kısa süreli oturtuyorsa sıkıntı olmaz bence canım yavaş yavaş alışır zaten istek söyle oturduğu zaman huysuzlanmıyorsa mesela ben oturma pozisyonuna getireceğim zaman hemen. Poposunu koyardı :) az az derken bi bakıyorsun artık oturmaya alışıyor :)
Aryabebek14 Miraaa123 oyyy maşallah 🧿 benım bebiş hala dönmedi sadece 2 kez yüz üstü döndü ondan biraz da tedirginim açıkçası ama huzursuz olmuyor oturtunca tabi cok kısa süreli oturtuyor kayınvalidem
nelmali Aryabebek14 4 bucuktan itibaren destekli dedi doktorumuz bekliyoruz kucakta falan oturtuyoruz ama uzun uzun değil daha yatık şekilde oturtuyoruz
Aryabebek14 nelmali evet suanlık öyle bizimki de 4 buçuk aylık babaannesi oturtuyor bende korkuyordum acaba erken mi diye ama çoğu kişi bu zamanlar da oturtmuş
Dorukcummmm Aryabebek14 siz yine de bi doktora da danışın her bebeğin durumu farklı oluyor ama 4 buçuk aylık olmuş kucağınızda oturtabilirsiniz belki yine de uzmana danışmak en doğrusu
Deletedmom_34 Ben neredeyse 2 aylık bile yoktu dizimde oturtuyordum, şimdi 4 aylık, bilmiyordum zararlı olduğunu, çok pişmanım ya inşallah bir şey olmaz ilerde. Çok meraklıydı ben de oturuyordum.
Aryabebek14 Deletedmom_34 😮😮 siz baya erken davranmışsınız. Ben suan bile tedirgin oluyorum ama insallah bir şey olmaz korkmayın 🤎
Ayln1613 Aryabebek14 bugün 5 aylık kontörümüz vardı kızım için oturtmaya başlayayım mı dedim henüz erken dedi doktorumuz başarılı işini iyi bilen biri güveniyorum. Kucakta benim desteğim ile oturmasına izin veriyor 60 derecelik açı ile çok kısa süreli başlayabilirsin ama 90 derece olmasın dedi. Kaynanan çok biliyor galiba kaç sene tıp okumuş bıraksın karışmayı işine baksın bence ayyy çok kızıyorum bu tipleye 😡🤨
Aryabebek14 Ayln1613 işte bende korkuyorum yani zaten ona kalsa herşeyi o cok biliyor neymiş 3 cocuk büyütmüş !! Evet büyütmüş olabilir herkes büyütüyor ama bilinçsizce şuan cok sükür herşey var araştırıyor soruyoruz ona kalsa cocuk 2 aylıkken yemek bile yesin yani tutturmuş mama yedirin ek gıdaya başlayın. Oturmaya başlasın artık vs.. bu tip konuşları cok olduğu icin ona güvenmiyorum açıkçası