Burcu35 Hirabebek Penye kumaşlarım vardı küçük küçük onları koydum sipariş verdiğim pedler gelene kadar ama hiç bişey yerlerini doldurmuyor 😂
Sibella Hirabebek ay valla bilemedim ki bacım şimdi normal ped daha emicidir diye düşündüm bi an ama ben hiç denemedim 😄😄
Janss NekwaSultan Bide havlu gibi olanlardan vardı bende onlar omuz bezi diye mi geçiyo bilmiyorum da çok güzel emiyo sütü . Dışarı çıkmadığımda çoğunluk onu kullanıyordum . Ayyy keşke geri gelse o sütlerim 👀
NekwaSultan Janss ondan bende gok 🙄 Ben de hala var sana gönderim mi 😅 Ay artık ped aldığım paraya aciyom yaaa 🙄
aslanlarin_mom Hirabebek ben çocuğun önlüğü çorabı peçete ne bulursam koyuyorum acil durumda birde meme terbiyesi diye birşey var nasıl oluyorn
Masalim aslanlarin_mom canim o uc dort aylikken bebegin sadece emdikce geliyo sut ilk zamanlardaki gibi akmiyo bebrge gore sut uretiyo sadece vicut onada terbiye diyorlar
Janss NekwaSultan Oh maşallah .. Artık unum bitiyor eleğimi asmak üzereyim süt konusunda .. Nasibi kadar geçti kursağından buna da şükür,düşünmen yeter 🌹
NekwaSultan Janss senin bebe büyüktü ama dimi😉 Ihtiyacı kadar gönderiyodur Rabbim merak etme sen canım yaşından sonra azalıyor zaten süt