CansuDoruk Selam anneler 4ay 4 günlük bebeğim var doğdu doğalı saçlarım dökülüyor. Dökülme ötesi artık avuç avuç geliyor evde her yerde saçlarım var bebeğimin üzerinde her yerde asla geçmiyor ne yaptınız siz geçmesi için ?
Lulemom CansuDoruk benimde 3. Aydan sonra başladı. 2 aydır öbek öbek dökülüyor. Bide saçlarım kıvırcık olduğu için gün içinde yere düşmüyo. Kafamda kalıyo dökülenler. Dolaştırıyo saçımı düğüm oluyo. Her banyo sonrası iki avuç saç dökülüyo. Bi çözüm bulamadım hala. O dökülmeye kel kalmam lazımdı. Saçım gür diye mi fark etmiyo anlamadım 🤦🏼♀️
CansuDoruk Lulemom Bende artık farkediliyor halales şampuan aldım ise yaramadı i mom latte kullandım olmadı kolajen keratin içerikli şeyler denedim bana mısın demiyor artık saç toplamaktan çok sıkıldım şimdi bile yazarken saçlarımi topluyorum
Honey_mom Benimde inanılmaz bi şekilde dökülüyordu şimdi 7 aylık kesildi o avuç avuç dökülme geçiçi bi süre malesef benimde çok dökülüyordu sürekli düğümleniyordu saçlarım birbirine giriyordu 🙇🏻♀️