1234___ dilan polat çok yer açıyor. Elemanlrıda stjyer olarak düşünün orda eğitiliyor öğreniyorlar o yüzden verim alma kalitesi bazı şubulerde çok düşük oluyor. İsim var ama memnuniyet bazen kötü sonuçlanabiliyor. Ben genelde yeni açılan yerleri değilde uzun zamandır hizemet veren yerleri öneririm . Memnuniyet daha fazla olur ☺️