Eşimle sevgiliyken kutlamamaya karar verdiğimiz, o gün bugündür kutlamadığımız gereksiz bir gün diye düşünüyorum. Amerika’da bu günü genelde çocuklar sınıf arkadaşlarıyla kutlarlar, sevdikleri arkadaşlarına şeker vs.verirler ama tabi temeli dini bir gün oluşu. Ama benim kutlamama sebebip dini temelli oluşu değil tüketim toplumu olduğumuz için bu tarz “sonradan çıkma” günlerde hediye alnımasını hoş bulmuyorum. 84 doğumlu kuzenim 14 Şubat doğumlu ve o zamanlar böyle bir gün kutlanmıyormuş örneğin. Anneler/babalar gününü de çok hediye ile kutlamam.