Ya yazmadan geçemedim sinirim öfkem hala geçmedi…. Ben mi çok iyiyim insanlar mi kötü bilemedim.dunden beri ben olsaydım.yapmazdım diye diye kendi kendimi yiyorum….şöyle ki…..
Geçen gece oglusuma 2. El astronot alayim dedim bi tane aldım olmadi sattım.bi tane daha aldım aman cocuk bu karda kışta nereye gideriz ki 2 3 kere anca çıkarız genelde babamız arabayla çıkartır…neyse bi tane beğendim biyerde konuştuk yazıştık anlaştık vs vs ödemesini yaptım.kargoyla yolla ki erken gelsin obur türlü 1 haftaya gelmez dedim. Neyse okey kargo bedeli hizmet bedeli vs vs öderim dedim.ama şimdi kargo çağır sabah gelsin dedim kapıya alsın kargo vs vs…. saat 3 oldu tık yok sonra yazmış yok benden keser yok kargo almaz yok ben biliyorum yok sen yalancısın falan…. dedim 20 havale yapayım gönlün rahat edecekse vs vs ..,.. meğerse daha pahalıya başkasına satmış yazılar olaun dedim 😡😡😡😡kala kaldik montsuz``