Sali gunu bebegim ateslendi 18 aylik ogun sabahtan aksama kadar uyudu cok kotuydu. Yanliz atesi 37 38 arasi gidip geliyordu sadece iki gece iki defa 38 4 oldu pedifenle gecirdik. Esimde kotuydu persembe ikiside iyi oldu. Bugun sabah bebegm tekrwr ateslenince doktoea gittik faranjit dedi ama esim isgillendi test verdi pozitif. Yani tahminimce hepimuz pozitifzdir degilmi 4 gun oldu 😑 7 gun karantinamiz var. Anlamasgim nokta esimle ayri odalardami durmaliyiz zatdn kac gundur birlikte yatiyorduk. Ve oglum emiyor uzak kalamiyoruz maskeyi durdurmuyor agzimda 😑😑 napacagim ne yapmak lazim yardim edin 😔