Bebeğim 4 aylık oldu şimdiye kadar üç kez hırıltı olduğu için buhar vermek zorunda kaldım bir kez antibiyotik kullandık. Cildi kuruymuş alerjik bebek olabilir dedi doktor. Şimdide göğüs kısmında egzema gibi kızarıklıklar var diyete başladım. Ne yapacağım bilmiyorum ben mi yanlış yapıyorum bişeyleri bakamıyor muyum yeterince😔