Bende 32. Haftada nst de sancılar çıkmıştı. Normal erken doğum için 32 den sonra müdahale etmiyorlar ama müdahale ettiler. 2 3 hafta sonra tekrar sancim cikti tekrar ilac aldim. En son baktım olmayacak sezaryanla aldırdım 38. Haftada. Zaten bebek iri bebek olacaktı normal doğum yapacam diyip diyip kendim gün almaya gittim