Nisanin sekizinde dogdu oglum 2. Ayinda kafasini elinden tuttugumuzda kaldirmasi lazimmis benim oglusum kaldirmiyo kafayi kucaktayken gayet kafasini kaldiriyo ama elinden tutup kaldirmaya çalışıyorum salıyo kafayı tamamen . Doktora goturduk doktorda kaldirmasi lazim dedi 1 ay daha sure taniyalim bebege dedi. Surekli gozlem altinda tut. Kucakta taşı karın üstü yatir dedi . Sizin minikler ne durumda ? Baska ne gibi seyler yapmam lazim