demirmommm Bitmiş haldeyim sevgili anneler.Uykuya dalmıyor hep ağlıyor yorgunluktan bile uyumuyor.Açmış gibi aranıyor, memeyi reddediyor. 38 günlük olduk bugün.
Ruzgar123 Bir de beşinci hafta atağı mı var ya bu nedir ya bu ataklar hiç bitmez mi😂😂korkıyorum bebeğim 23 günlük insalah ataksız gecer diye ümit ediyorum ama bizdede suan gaz sancısı var allahım yardım etsin tüm annelere
demirmommm Ruzgar123 gaz sancısına bir de ataklar eklenince nefes alacak vaktiniz kalmıyor zaten ağlayan bir bebekti şimdi kaç katına çıktı. İnşallah sizinkisi kolay geçer 🙏🏻