4,5 aylık bebeğim var 2 gündür önce sağ göğsüm şişmeye sonra ağrımaya başladı. Sertlik veya kızarıklık vs yok kontrol ediyorum sadece balon gibi şiş ve inanılmaz ağrım var. Bugün de akşama doğru solumda da aynısı olmaya başladı. Ters emzirdim bugün hep o an rahatlıyorum ama sonra yine aynı. Soğuk sıcak kompleks yaptım tarakla taradım sağdım ama yine aynı. Umma olabilir diye biraz önce ekmeğe dua okuyup yedim (annem dedi) parol da içtim başka ne yapabilirim ya kızımı kucağıma dahi alamıyorum