Mirayaksyy uyku konusunda çok zorlanmış biri olarak ben de çok düşünmüş ve doktora sormuştum asla önermiyor. 4 ay da çok küçük damla için, yine siz en iyisini bilirsiniz tabii. Ama 4. Ayda uyku gerilemesi var belki erken diş çıkarıyordur daha gaz dönemi bitmemiş olabilir az daha sabretmek gerekebilir. Ama sizi çok iyi anlıyorum insanın canına tak ediyor bazen