Öncellikle primaların yapısı mı değişti bana mı oyle geliyor petekleri daha kalındı fiyatı arttığı halde hiç bi bezden memnun kalmadım diye yine ona döndüm ama cok ince sanki hem fiyat artırıp hem malzemeden mi kıstılar kullananlar bi değişiklik gördü mü ?
İkincisi de sma mama dan siyah ufak ufak pislikler ve kıl cıktı bunu yasayan var mı baya kullanmıstım kutuyu yarısında cıktı değiştirip aptamil aldım hemen sma dan daha önce böyle şeyler çıktığını görüp duydunuz mu?