Tugcedgn benim bebegimde gecirdi sarılık ve çok yüksekti 27 le hastaneye yattık 2 gün kaldık. 8 le hastaneden çıktık. Çok yıpratıcı zamanlar ben mafolmustum. Ama sakın strese girme. Ben her uyanma saatinde ilk altını alıyodum poposunu yıkıyordum. Uyanmıs oluyodu Zorla emziriyodum sütümü sagıyodum hatta bi ara hiç meme vermedim biboronla içirdim her içişinden yarım saat sonra 30 ml mama veriyodum. Hastaneye tekrar gittiğimde 12 ye tekrar yükselmişti. Çok araştırdım herkes sekerli su verin demiş ilk yapmadım sonra dayanamayıp verdim bide mavi ısık aldım sabaha kadar yattıgı odada mavi ışık açık kaldı . En son gittiğimde 7 ye düşmüştü faydasını gördüm yani ilk 10 günden sonra beyine zarar vermiyomus. 10 günde çok yükselmemesi lazım dediklerimi yapmanı tavsiye ederim canım