sarasmom Bu marka ile ilgili bir başlık ve yorum göremedim anneler o yüzden tartışma açtım. Aranızda kullanan ve içeriğinden memnun olanlar var mı? Verilen paraya değer mi hatta asıl soru bu. 9. Aya girmeden üye olmayı düşünüyorum bu setlere. Bir de bu eğitim setlerinin 31. seti ile ilgili bir olay çıkmış onunla ilgili piyasaya sürülmediğinin açıklamasını yaptılar bana, bununla ilgili uyarmak isteyenlere söyleyeyim...
Pinkoloji sarasmom ya geçen bir yerde okudum bir problem varmış fitalat fazlalığı bu yüzden ticaret bakanlığı tarafından toplatılma kararı alınmış diyordu rastladınız mi böyle biseye. Bi bakın isterseniz. O yüzden güven sarstı bende. Vazgeçtim almaktan.
sarasmom Pinkoloji biliyorum evet sordum hatta bununla ilgili uzun bir açıklama yaptılar bana. Piyasaya sürülmeden toplatılmak için beklemeye almışlar. 31. Setinde bulunmuş sadece.
sarasmom Ne güzel olumlu sonuç almanıza sevindim, diğer iki markayı bilmiyorum onlarla neden devam etmeyi düşünüyorsunuz?
sarasmom sarasmom testi kendileri yapıp o maddenin bulunduğu setin üretimini durdurmuşlar ve bununla ilgili zaten duyuru yapmışlar üye ailelere. Şimdi tekrar okudum yazdıklarını.
Pinkoloji sarasmom evet ama işte güven sarsıyorlar böylece. Aylık fiyatı 100 tl civarı olan bişeyin güven verici olması gerekir diye düşünüyorum. Onun yerine başka şeyler bakıcaz artık.