Herkese merhabalar, 2 aylık bebeğim, 5 günde bir kaka yaparken bir haftadır günde 5 kez yapar oldu, virüs taraması kaka tahlili yaptık temiz çıktı, emiyor geceleri iki öğünde mama içiyor ama değişiklikte yapmadık değişik bişeylerde yemedim, bu durumu yaşayan oldu mu acaba? 🌸🌸