Kızlar 8 ay 10 günlük oğlum . Birkaç gündür sürekli ağlıyor , yakamı tutup kalkmak istoyor, yürütece binmek istemiyor. Ne yapsam oturtamıyorum, ek gıda vermek işkence hale geldi . Kulağını çekiliyor sürekli dün doktora götürdüm bir sey yok dedi ama iltıhap akıyor hep . Diş mi kulak mı ne yapacağımı şaşırdım artık 😩 sizin bebeklerde var mı bu aylarda böyle bir sorun , huzursuzluk?