busratada Bebeğim 4.ayına girdi bir haftadır gece sürekli uyanıyor gündüz uykuları desen yok denecek kadar az.Gündüz ağlama,huysuzluk…Ne zaman geçiyor bu atak yaşayan anneler sizdeki bu ağlamalar huzursuzluk nasıl geçti?
Senem81 busratada 5 .ayda bizimde yeni bitti emmek istemiyor huzursuz uyku düzeni 0 hepsi aynı ama 5. Ayda geçiyor merak etmeyin
Grace22 busratada Allah yardımcınız olsun bizim de o ayda başladı ama bitmedi şuan 8 ay 25 günlük 😅 umarım siizinki geçici olur
busratada Senem81 aynı belirtiler sizde de vardı değil mi? Dün gün boyu ağladı diyebilirim. Sadece ayakta gezerken kısa bir süre susuyor sonra devam
busratada Zekiyee29 hiç sormayın ne yapacağımı şaşırıyorum gece sallamayın sürekli emzirmeyin diyorlar ama uyusun diye sallıyorum da saat balı uyandığında emziryorum da🥲
busratada Grace22 ooo😨 inşallah geçici olanlardandır 🤭 ağlama şiddeti vs aynen devam mı peki azalıyor mu?
Grace22 busratada Oyle eskisi gibi ağlamıyor çok şükür ama uyku düzeni berbat yatağa yatırdım an uyanıyor gecede milyon kere uyanıyor ne yaptıysam degistiremedim . İlk üç ay gayet güzel uyuyordu 4 ayda bir başladık hala aynı ne gece ne gündüz adam akıllı uyumuyor
busratada Grace22 sanırım süreç sonundaki en kilit nokta bu. Şimdi uyku düzeni nasılsa hep öyle gidiyor diyen var. Bizimki de saat kurmuş gibi uyanıp duruyor artık beşiğine yatırıp kaldırmaktan belim ağrıyor
Adige55 busratada benim ki bu atağı 3 gün yaşadı gece uykularına geçerken çığlık çığlığa geçti 3 günde normale döndü