iperir_bul Merhaba bebeğim 4,5 aylık. Bir kaç gündür bu saatlerde (22:10-22:20 )ağlayarak uyanıyor. Ben alır almaz sallıyorum ve hemen geri uyuyor. Neden ağlıyor olabilir birde hep aynı saatte olması normal mi?
kendicocugunungelisimcisi iperir_bul 4. Ay atağının etkisi olabilir. Benim kızım da öyleydi hemen hemen her gün aynı saatler de uyanır ağlardı yanına gidip pişşş deyince geri uyurdu. Bir süre sonra bitti rahatladı
Mutlulugunadi_bahar iperir_bul tam nedenini bilmiyorum ama o saat aralığında yanında olup elini tutsanız ya da kucağınıza alsanız uyandığında sizi hemen görse belki rahatlar. Ağlamadan uykuya devam eder
iperir_bul Kimse yok mu? Acaba ne derdi var bebeğimin hep aynı saatte ağlıyor geri hemen yatıyor çok taktım
iperir_bul Deletedmom8453 belirtilerine baktım ama kızım sadece ağlıyor ve ben yatağından alır almaz susup uyku moduna geri geçiyor
iperir_bul Seldademir aynısı mı uyku terörü gözler kapalı ağlama sinirli olma ve sanırım biraz uzun sürüyormuş. Benim kızım sadece biraz bağırarak ağlıyor ve gözleri açık burdayım kızım diyorum sesimi duyup sakinleşiyor. Sallamak için ayağıma koyar koymazda geri dalıyor. Aynı saatte olmasına çok takıldım :(
Seldademir iperir_bul evet aynı şekilde yaşadım hatta çok korkmuştum.. sonra kendiliğinden geçti. Ben de burdayım annem geldim annem diye alınca kucağıma susuyordu.. bi 15 gün böyle geçti
iperir_bul Feyyyzza eşimle kavga ettik eşimin kucağında iken bağrışmalı kavga. Böyle şeyler etkiliyor mudur gece uykusunu
iperir_bul Seldademir canım yavrularımız günlerdir uykusuzum uyumam gerek ama insan takıp üzülünce uyku kalmıyor. Bizim de geçer inşallah
iperir_bul kendicocugunungelisimcisi 4.ay atağını yaşıyoruz sürekli uyanma var ama bu hergün (3-4 gündür) aynı saatte ağlayarak kalkması sanki korkmuş gibi ağlıyor ben alır almazsa susup uyuyor.
Gmomboys iperir_bul sünnet olduk ayrılık travması oldu 3gün geve uykusunda dahi ağladı.yanımda uyuttum teselli ettim konustuk(6aylık) ama uyumadan önce yedirdiğiniz ekstra bir şey varsa dokunuyor da olabilir.ben gece maması verdim aşırı huzursuz yaptı alerjen bişeler gelişti
Feyyyzza iperir_bul aaa tabiii. Benim kızımda böyle oldu eşime bagırdım o geceden sonra öyle oldu. Korkuluk çektirdik düzeldi cocuk.
Seldademir iperir_bul inşallah.. bebekle uyuyup uyanıyordum valla. Ne temizlik ne yemek eşim işten gelip yapıyordu yoksa mafolmuştum. Benden önceki postta korkmakla alakalı mıdır demişsiniz ama doktor bize onunla ilgisi olmadığını söylemişti. Çünkü öyle bi durum yaşamamıştı başladığında..
kendicocugunungelisimcisi iperir_bul evet öyle oluyor ama biraz sabır gerektiren süreçler bunlar. Sonra düzene giriyor inşaallah
iperir_bul Mutlulugunadi_bahar yarın akşam yapacağım yanı başımda beşiği zaten bırakıp gidemiyorum uyanırsa yanında olayım diye
Kbracnkymz iperir_bul uyandığı saatten beş dakika önce gidip bi dokunun uyanmasın ama sadece o döngüyü atlatsın birkaç gün yapın bunu düzelir