Melekannesiiiii Bebeğimin kan grubunu bilmiyorum kimse de söylemedi. Onu nerden ogreniyoruz acaba siz nasıl öğrenmiştiniz??
Mrs_Mert Melekannesiiiii doğum belgelerinin yanında kan grubu kartı falan yok mu? Ya da belgede yazıyo mu emin değilim ama doğduğunda verilen belgelerin birinde yazıyodu
Zeyynep Melekannesiiiii ilk doğduğu günlerde 3. Gündü sanırım sağlık ocağında topuğundan kan almışlardı o sırada hazır delmişkn kan gurubuna bakın dedm öyle öğrendim sağlık ocağında baktırabilirsin
Mrs_Mert Melekannesiiiii sağlık ocağında öğreniliyor diye biliyorum kan verip öğrenebilirsiniz. Onlar kart veriyordu
Vortex Melekannesiiiii bizimde belgesi yoktu. 9.ayında kan tahlili yapıcaklardı o zaman söylemiiştm bakabilir miyiz diye o sekilde baktırmıstım
Dmt-01 Melekannesiiiii doğduktan sonra üçüncü gün acile götürmem gerekmişti orda doktor kan grubunu biliyormusunuz demişti bende bilmiyorum diyince öğrenelim ozaman demişti öyle öğrenmiştim yani