Beş buçuk aylık oğlumla yaptığım şeyler sadece şunlar sizce eksik olan şeyler var mı zeka kartları gösteriyorum tek tek kartlar hakkında konuşuyorum eline veriyorum inceliyor falan sonra çıngıraklı oyuncaklarıyla oynatıyorum bebek arabasıyla ev turu yaptırıyorum bebek arabasında gezmeye bayılıyor oğlum hiç sesini çıkarmıyor. Odalar hakkında konuşuyorum aynaları gösteriyorum ayna da gülüyoruz konuşuyoruz kucağıma alıyorum sıkılınca dışarıya baktırıyorum pencereden bol bol gördükleri hakkında konuşuyorum sonra eşyalara dokunduruyorum kucakta sıkılınca yere koyuyorum yüzüstü yatırıp önüne kitap koyuyorum oyuncaklarını koyuyorum ama oğlum asla yüzüstü durmayı sevmiyor ağlıyor kitaplardan resimler gösteriyorum yemek yaparken bebek arabasında tutuyorum önüne oyuncak koyuyorum. Ve bazen çizgi film açıyorum on dakika izliyor bende nefes alıyorum. Günümüz böyle geçiyor ya sizin