Kızlar selam bebişi uyuyanlara iyi geceler uyumayanları öpüyorum dualarım sizinle inşallah tüm uykularımız onların olsun😘🤲 Size bişey sormak istiyorum büyükçekmecede ikamet ediyorum istediğim gibi bir cocuk doktoru bulamadım reyap hastanesinde dogum yaptım ordaki doktor fena değildi ama yolu ters diye bıraktık medicanaya gidiyoruz ama hiç memnun değilim birtane doktor buldum eşimin özel sigortasj var işyerinden adamdan cok memnun kaldım ama muayenesi yüksek sigortası hepsini karsılamadı🥺 gittiğiniz memnun kaldıgınız ilgili bir cocuk doktoru varmı acaba? Aslında son gittiğim doktordan o kdr memnun ayrıldımki bırakmak zornda kaldık özel muayenesi 225 tl🤭 birde bişey daha sormak istiyorum oğlum 1 haftadır isal tüm gaita ve rota tahlillerini yaptırdık bişey cıkmadı şükür🤲 Ama isali devam ediyor doktorumuz kaleidon diye bir damla verdi 3 gündür kullanıyorum azalma var ama her memeden sonra sıcıyor kullandıgınız bir ilac varmı memnun kaldıgınız? Doktorunuzun önerdiği? Yazık üzülüyorum oğluma götü pişik oldu sürekli kaka yapmaktan altı acılınca sevinen oğlum şimdi ağlıyor her actıgımda bol bol pişik kremi sürüyorum ama yinede acıyor sanırım ne yapabilirim🥺