Başkaları başarabilir ama ben inanılmaz korkuyorum tek kalmaktan. İlk üç ay eşim yurtdışındaydı doğumumu annemde yaptım ve üç ay kaldım. Sonra evimize geçtik iki ay tek baktım. On gündür annem geldi eşim göreve gideceği için bir buçuk ay yanımda kalacak eşim dönünce gidecek. Ama ben annem varken o kdr rahatım ki hiç korkmuyorum mesela geceleri bazen bebeğim birden ağlıyor feryat figan elim ayağıma dolaşıyor eşim geceleri bazen çalışıyor tek kalıyorum ve annemin gitmesini hiç istemiyorum geceleri bi yandan mama hazırlarken oğlum ağlar diye korkuyorum gündüzleri oyalamakta sıkıntı çekiyorum. Kış olduğu için dışarıya da çıkaramıyorum. Gerçekten annem gidecek diye çok üzülüyorum 😢 çok yoruluyorum gece çok SIk kalkıyor belki 20 30 kez uyanıyorum sabah da 6 uyanıyor. Annem varken sabahları iki üç saat uyuyorum annem bakıyordu ama artık uyuyamaycağkm ve bu da beni çok yıpratıyor eşim de arada destek çıkıyor sadece