Feyyyzza Kızım 1 yasına giricek az kaldi. Bir aydır cici bebe veriyordum. Ama az önce yasaklar listesinde gördüm. Zararlı oldugunu biliyordum ama ASLA yenmemesi yasak oldugunu bilmiyordum Bilgisi olanlar paylaşabilirmi
Masal_m Feyyyzza o listeyi hiç görmedim ama içerik olarak çok da sağlıklı olmadığını biliyorum özellikle şeker oranı çok yüksek kendiniz zamanınız varsa daha sağlıklısını yapabilirsiniz evde pekmezle hurma ile.
Feyyyzza OncedenGurme Divayorgun Masal_m SeninAnnenBirMelektiYavrm ben zararlı oldugunu biliyordum kızlar ama asla yenmemesi gerektigini bilmiyordum yasak oldugunu yani. Cok masum degil tabiki
OncedenGurme Feyyyzza ben bile yesem içim bayılıyor içindeki şekerden. Bebeklerinize nasıl yediriyorsunuz yaa 🤦🏻♀️
sadeturkvatandasi OncedenGurme aynen ben çok seviyorum nadiren çayın yanında yerim ama her yediğimde resmen mideme oturuyor ve bayıyor asla çocuğuma vereceğim bir şey değil.
BugsBunnyy Feyyyzza aslinda cicibebenin boyle yasaklilar listesin olmasi bence annelerin cicibebeye cok ragbet gostermesi.seker nasil yasak ama cicibebeyi sekerden saymayip 6 aylik bebege bile veren var. Yani bal vs gbi yenilince alerji riski gibi ciddi riskler olusturma duruma yok.zarari zamana yayilan bir sey.
Masal_m Feyyyzza şuan tüm bebek gıdalarında vs incelemeler oluyor belki güncel bir bilgi olarak yazılmıştır.
UraSsmom Feyyyzza Zararlı olduğunu biliyorsanız neden veriyorsunuz ki illa yasak mı olması lazım zararlı bşeyi vermemek için
Feyyyzza sadeturkvatandasi ya evet maalesef öyle bende cok nadir bi iki keredir veriyordum zararlı hazır paket gıda zaten ama Asla yenmemesi gerektigini yasaklar listesinde oldugunu bilmiyordum. Bal süt vs gibi
Katya Feyyyzza sizi kırmak istemem ama merakımdan soruyorum siz cici bebenin sağlıksız olduğunu ilk defa mı duydunuz? Yani her yerde yazıyor. Biraz araştırınca çıkıyor karşımıza. Ben evde yapıyorum bence sizde evde yapın.
Feyyyzza SeninAnnenBirMelektiYavrm ya kardeşim siz kafayı mı yediniz yoksa bile bile mi yapıyosunuz bıktım artik üzmekten insanları ne anlıyosunuz ya. Hicmi hatanız olmadı. Sanki escortluk yapıyorum dedim burda ya yapmayın allah aşkına. Ayıbı örtmektir müslümanlık. Zeliha27mira
Feyyyzza SeninAnnenBirMelektiYavrm sen neden ben çok ayıp bişey yapıyomuş gibi ithamda bulundun suan anlayamafım. Yaptıgım da kendime yapmadıgımda. Sanki kendimi pazarlıyorum dedim sanki cocugumu dilendiriyorum dedim ya ayıptır artık
sadeturkvatandasi Feyyyzza bende yasaklar listesinde olduğunu bilmiyordum hatta öyle bi listeye hiç rastlamadım😄🙈 ben içinde şeker koruyucu var falan diye vermem zaten ama listede olduğunu öğrendiğimde iyi oldu 👍🏻