mybabysygn Oğlum sabah 10 da menenjit aşısı oldu henüz ateş olmadı sadece biraz huzursuzluk yaptı bu saatten sonra ateş olur mu ya da olmaz mı
Rizeli53 mybabysygn her ihtimale karşı yatmadan önce 1 çay kaşığı ateş düşürücü ver önlem almış olursun
BugsBunnyy mybabysygn nimerix te ates beklenmiyor bizde bexseroda da ates olmadi ama asidan snr 1 kez calpol verdim doktor tavsiyesiyle bexseroda
mybabysygn BugsBunnyy aa öylemi inşallah öyle olur bizde de çünkü hemşire ateş ve ağrı yapabilir dedi. 2. Ay aşımızdada ateş oldu çünkü