Nili_05 normal canim benim kiz da 2 ayliken o civarlarda uyumuyordu dogru dürüst. Buraya sordugumda cogu kisi de ayni cevabi ver. Hic biseyi yok ama uyumuyor diye. Heralde bi dönem öyle oluyoe uyumuyorlar dogru dürüst. Ama benimki 2 haftaya felan düzene girdi tekrar sükür. Her bebek farkli tabiki … suan 4 aylik atak dönemindeyiz uyumaya direniyor resmen büyük cocuk gibi 🥲 her ay farkli farkli huylar ediniyor cok degisiyor… biz annelere rabbim bol sabir versin 💞