Egeberk MelikePoyraz sigara içince azalıyor mu süt bende sigara içiyorum ama doğduğu günden beri yani ama bu aralar aAlmis gibi hissediyorum 2-3 saat vermeyince yine doluyorda
Gmomboys MelikePoyraz valla azalmadı galiba anlamadım.daha çok zamanla benm sigaram azaldı bebemi bırakıp içemiyorum fırsat bulup böyle böyle eski tadı da vermiyor zaten zamanla..saçma sapan bişe ya
Klymeneninatlasi MelikePoyraz hamileliğimde hiç içmedim. Oğlum doğdu 3. Ayını doldurdu canım çekmeye başladı. Kahvaltıdan sonra bir tane gece yatarken bir tane içerim ki zamanım olmazsa onuda aramam. Az içtiğimden sanırım azalma yapmadı bende
Farasc @MelikePoyraz valla ben bıraktıydım yine başladım sanırım 😓😳 evet azaldı ama mesela 2 3 gün içmeyince yine çoğalıyor. Ve nikotini azaltmak içinde yoğurt yemeye çalışıyorum temizlediği için içtikten 2 saat sonra emziriyorum. Zaten son paketti bırakıp yine sigarasız hayatıma dönüş yaparım inşallah üzülüyorum çünkü yavruma 😓
Meyracukurmaraz Bende hamilelikte bırakmıştım bebeğim 2.aydayken tekrar başladım. Sadece anne sütü alıyor Bi azalma olmadı çok şükür. Ama inşallah bırakabilirim. Başladığım için çok pişmanım