Oğlum 5 ay 5 günlük ve günde iki üç kez kaka yapıyor kaşık mama vermeye başladım ondan kaynaklı olabilir mi yoksa başka bir sebebi mi vardır bir de cisi azaldı sanki doymadıgi icin desem anne sütü ve mama alıyor kaşık maması yiyor tok yani ama az cisi bu açlıkla alakalı değildir dimi