Korkulacak bir şey değil aslında sadece can sıkıcı bir süreç.. Saat başı alarm kurup emmese de ağzına iki damla kaşıkla damlatıp şekerinin düşmemesini sağladım ilk başta bilurubin seviyemiz 16 ya kadar çıkmıştı bir gün hastaneye yatış yaptık biraz inmişti ama yine de ben sürekli emzirmeyle geçirdim 45. Günümüz falandı bitti… Sen sakin kal emzir geçecektir.