Merhaba güzel anneler benim 2 yaşında kızım var bu gun tam 10 gün oldu tuvalet eğitimi vereli ama tuvaleti geldiğinde hiç bir tepki vermiyor ben götürürsem yapar goturmesem de pantolununa yapar sizce normal mi söylememesi sürekli soruyorum tuvaletin var mi tuvalete gidelim mi tuvaleti geldiğinde hemen bana söyle ama hiç söylemedi 2 gündür falan bazen altına yapınca sonra tuvalete gidelim diyor kızım daha yeni yeni konuşuyor ama her şeyi anlıyoru anlatıyorum ama yine de altına yapıyor ve geceleri tam bir kabus gibi geçiyor değiştirdiğim çarşaf elbiselerin hadi hesabı yok uyku sırasında kaldırıp tuvalete götürüyorum bazen yapıyor bazen de yapmıyor ve tuvalete götürdüğüm sırada yatağına yaptırıyorum ama 2 saat tekrar uykuya dalmasini bekliyorum bezen de hiç yapmıyor sabahlıyoruz beraber lütfen biri bana düzelecek desin benim artık dayanacak gücüm kalmadı ne yapmalıyım nerde hata yapıyorum lütfen biri bana yol göstersin