hayatbayatt 1 gün Işın tedavisi gördük değerimiz düşmüştü fakat Bugün tekrar 13 e yükseldi iyi besliyorum şükür sütüm var 2 saate bi kaldırıyorum emziriyorum ama neden böyle oluyor anlamadım benim gibi yaşayan var mı ?
Zeynep5858 hayatbayatt çok geçmiş olsun belki sütün yetmiyordur bizimde cok yüksekti mama verdik toparlandı.
Busra2326 hayatbayatt 2 kez ışık gördük 2. Isıkta 20 den 9 a düştü.. mama verdik memeyle beraber öyle topladı 2 ay sürdüüü şuan 50 günlük sarılığı 6 ydııı
hayatbayatt Zeynep5858 onda problem yok şükür var kan şekeri normal çıkıyor doyuyor düzenli tuvalet yapıyor
Busra2326 hayatbayatt şuan mı ? Gun içinde bol bol emziriyorum ne kadar isterse.. ama sarılıkkende hep emziriyordumm