ikikoalaanasi Eso3565 hmmm yarın epey yoracağım onu 😂 Allah kolaylık versin hepimize valla yalnız olmadığıma sevindim ne yalan söyleyeyim 😀
Zabite ikikoalaanasi benim bebeyim şu an 5aylik ben 3aylik olurken yaptirdim. Bu arada ben Azərbaycanda yaşıyorum o ilaci orda bula bilirmisiniz bilmiyorum. İlaç adı Notta