ggc 1.5aylık bebeğime doktor önerisi ile mama başladık kaşıkla ve şırınga ile denedik ama asla içmedi mecburen biberonla veriyorum bu sefer meme reddi başladı ne yapacağımı bilmiyorum öneriniz var mı