Yasemin38 valla Bende 4.5 aylıkken doktorumuzun demesiyle başladık şuan 5 ay 24 günlük hala da tadimliga devam mama ve meme gidiyoruz ayni zamanda ve premeture doğdu doktora sormasında yarar var bazı doktorlar bebeğin kilo vb durumuna göre baslatabiliyorlar ve şuan hiç bir beyine hayir demedi ve kabız yapmadı ve zeytinyağı koydum her tadimligina her mamasina