Merhaba 🌸
Bebeğim 4 ay 14 günlük ve son haftalarda gece uykusuna geçerken ağlıyor.Daha doğrusu uyutuyorum yarım saat uyuyor sonra bi ağlamaya başlıyo sanki bi şey olmuş gibi ama bi şey olduğu yok karnı tok altı temiz bütün gün keyfi yerinde mutlu, gündüz uykularını da alıyor.İstisnasız her akşam bu şekilde bağıra bağıra ağlıyor sallıyorum susuyor sonra biraz geçiyor yine aynı.Önceden uykusunda ağlardı kendi kendine susardı şimdi müdahale etmeden asla susmuyor.Böyle bi durum yaşayan oldu mu gerçekten bayılıcim 🙄