Merhaba arkadaşlar, ben market peyniri yiyemiyorum kendimi bildim bileli köy peyniri yiyorum ama bulamıyorum eskisi gibi güzel ve güvenilirini. Eşim de açık süt alıp evde yapalım dedi, biraz tariflere baktım ama herkes farklı yöntemlerle yapıyor, kimi maya katiyor kimi sirke vs.
Sizin kendinizin yapıp, tam tutuyor dediğiniz tarifleriniz var mı? Elimde 5kg süt var