asli87 Pnarferah aa bendede vioami var ben çok memnunum ve karıştırmadı şimdiye kadar çok güzel süpürüyor tavsiye ederim canı gönülden
1Anne1ogul Ipegim esimde bunu bana hediye almis Allah razı olsun. Ama daha tam çözemedik. Evi gezmiyor di mi oda oda götürüyorum ben biraz anlatır mısın
Ipegim 1Anne1ogul ay hayır geziyor tabii harita modunu açın programdan uygulamadan da çalıştırın ve hiç dokunmayın o 1 2 güne evin krokisini çizecektir ve her odayı kendisi gidiyor siz ellemeyin
Anonim11 bayankitapkurdu merhaba bir şey sorabilir miyim sizin cihazınızın da kafası karışıyor mu? Annemde var bu modelden özellikle mop takınca karışıyor gidip geliyor aynı yerde falan,ne yapmalıyız o durumda biliyor musunuz
bayankitapkurdu Anonim11 hiç olmadı ya öyle birşey. İsterseniz bi resetleyin tekrardan haritalama yapsın.
1Anne1ogul Plncnr-dnsn eşim bunu bana hediye almis da pek çözemedim. Oda oda götürüyorum elimle güzel süpürüyor ama kendi dolaşmiyo dmi
[silindi] 1Anne1ogul 2 senedir viomi V2 pro kullanıyordum, roborock s8 aldım geçen hafta. Sizin modelinizi kullanmıyorum ama bildiğim kadarıyla elle götürme diye bir şey yok, uygulamadan istediğiniz odaları seçiyorsunuz ya da komple evi temizletiyorsunuz.
Plncnr-dnsn 1Anne1ogul Normalde dolaşıyo ama bazen saçmalıyor 2 süpürüp temizlik bitti diyip çıkıyor bende odaya hapsediyorum bu sefer o zaman mecbur git gel temizliyor ☺️
NesliElisa Umayimveannesi 1.5 yıldır Irobot marka kullanıyorum annemde kullaniyor ve memnunum inşallah bu şekilde gider 😊🙏 diğer markalar zaten çok çok güzel ama maddi olarak biraz fazla. Hele ki şuan şu ekonomi ile🙄
1Anne1ogul Plncnr-dnsn aynen bende öyle yapıyorum elle götürmek derken bunu diyodum demek bütün odaları dolaşıyor hmm biraz daha öğrenim,😃
Familyboy Umayimveannesi alalı 2 ay oldu Xiaomi vacuum mop oto kullanıyorum çok memnunum ama 1 eksi yanı var oda mop yaparken halıları kaldırmak gerekebiliyor çünkü halıyı da ıslatıyor tek eksi yanı bu ama süpürmesi harika