Belis-mom ben video çekmiştim sürekli yapmadığı için. 2-3 çocuk doktoru, 2 diş doktoru gördü. Ortak görüş dişleri kaşındığı için yapıyor ve ses hoşuna gittiği için devam ettiriyor. O sesi çıkarmaya başlayınca oyalayıp zamanla unutturun. Yine arada yapıyor ama ilk zamanlar gibi değil 😊