birarasbiranne benim bebeğim 39 günlükken çift taraflı kasık fıtığı ameliyatı oldu, prematüreyiz çok korkuyordum açıkcası. Cerrahımız sünneti de yapalım cocuk bir daha narkoz almasın dedi. Öyle yaptık. Zor bir süreç anne baba için ameliyathane kapısında beklemek, narkoz alıyor çünkü ameliyat ne kadar basit olsa da. Ama siz kendinizi güçlü tutun, gerçekten basit bir ameliyat çok sık karşılaşılan bir durummuş çocuk cerrahımızın dediğine göre. 1 saat kadar sürdü ameliyat odaya çıkması bir bucuk saati buldu, bir gün gözlem altında kaldık. Eve geldiğimizde her şey yolundaydı yalnızca ameliyattan sonra narkozu atmakta zorlandı bebeğim. Bebekleri entübe ediyorlarmış solunumsal sıkıntıları olmaması için, o tahriş etmişti. Nefes de sıkıntı yaşadık korkulacak gibi değil ama hırıltılı nefes aldı iki gün. Gözlem altında tuttum hep, 4 gün yarım fitil kullandım sabah akşam.