Kızlar bebeğim 2,5 aylık. Sleepy kullanıyoruz. 2 numara artık sıkıyor bacaklarını taşırma yapıyor ara sıra. Zaten 2 numaranının max 6 kg ya kadar. Bebeğim tam 6 kg idi geçen hafta bende 3 numaraya geçtim. Ama o da kocaman duruyor 4-9 kg için diyor ama kıyafetlerine sığmayacak nerdeyse bez. Elimizde 3+ vardı 5 paket normal 3 ile kıyasladım 3 ile 3+ farkını göremedim boyut olarak. Kaç numara kullanmam gerekir anlayamadım ?