_negolen_ çok şükür ki hayır, lohusa depresyonunuu bir tık ağır yaşadım. O yüzden yaptığımız tüm o geziler bana o kadar iyi geldi ki. Bence insanlar “40 gün çıkılmamalı” hurafesinin lohusa kadınlara ne kadar büyük kötülük olduğunun farkında değiller ama umarım bir gün farkına varırlar.