Reyna Bikahvee ben karacanın sütlü olanını kullanıyorum 2 sene oluyor memnunum. annemde de arzum okka var o da güzel.
Ebruli101 Bikahvee Karaca hatır hüps kullanıyorum günde 1 bazen 2 kahve içerim 1 yılı geçti ben memnunum ☺️
Minkpndam Bosh coffeexx plus çok çok memnunum 8 tane yapıyor normalde 6 ama ben cezveye su ekliom 8 oluyur 😍
ShineThunder Bikahvee Evde teknturk kahvesi icen ben oldugum icin Fakir’in eski cezve modellerinden birini kullaniyorum sanirim 5 sene olmustur alali, annemler de Fakir Kaave kullaniyorlar cok memnunlar.