İyi akşamlar hanımlar. İkizlerimden biri 20 gündür falan yürüyor. Ama iki dakika oturmuyor. Odadan odaya sürekli evin içinde hareket halinde. Neyse yorulur oturur uyur diyorum ama uyku da sıkıntı. Gece bin defa uyanıyor. Sorum saçma mi olacak bilmiyorum ama bu kadar hareketli olması normal mi?