Esoca38 Merhaba. Şöyle açıklamak isterim. Bebeklerin henüz sindirim sistemleri tam gelişmediği için, gazlarıda ıkınma yolu ile kendileri kolaylıkla çıkaramadıkları için, siz sürekli mama değişikliğine gitsenizde pek bir işe yaramayacak. Ayrıca mama değişikliklerinde yeni mamaya sindirim sisteminin alışma sürecide 15 gündür. Mama piyasası ise gerçekten çok karışık. Doktorların tavsiyeleri genelde, anlaşmalı oldukları mama firmaları ile bağlantılı. Bu sebeple bir pzarlama politikası var ki, her sundukları mama için anne sütüne yakın açıklaması yapıyorlar. Dolayısıyla, bebeğinizin sindirim sistemi geliştikçe, gazını kendi rahatça çıkarmaya başladıkça bu sorun ortadan kalkacak. Bu dönemde siz şöyle bir yardımda bulunabilirsiniz. Bebeğinize gazını kolay çıkarmasını sağlayacak desteği vererek. Bunun içinde youtube da doğru gaz çıkarma yöntemleri var. Onları izlemenizi ve uygulamanızı tavsiye ederim. Açıkca konuşmak gerekirse gaz hepimizde var😁 Gazsız insan düşünülemez. Gazsız bebekte☺️